سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست انواع دستگاه ساده و دیجیتالی وکس گرم کن خانگی بزرگ کوچک

دستگاه وکس انواع مختلفی دارد از نوع دیجتالی تا نوع ساده در بازار موجود است اما اگر دوست ندارید دستگاه ومو داغ کن بخرید میتوایند در خونه به وسیله قرار دادن یک لیوان وکس در اب گرم وکس خود را گرم نمایید و زیادی مهم نیست وکس را در کجا گرم میکنید چون داشتن دستگاه وکس سبب اسان شدن کار شما خواهد شد.

چگونه دستگاه وکس را تمیز نماییم:

چجوری دستگاه وکس را تمیز کنیم برای تمیز کردن دستگاه وکس بهتر است آن ار روشن کرده و بعد روشن شدن و گرم شدن وکس ان را بر عکس نمایید تا تمام وکس ها خارج شود و به همین سادگی و خوشمزگی وکستان خارج شود.

وکس را چه زمانی رو پوست بمالیم :

وکس را زمانی روی پوست قرار دهید که نه گرم باشد و نه سرد و در حدی باشد که پوست شما را نسوزاند چون اگر زیادی گرم باشد باعث میشود پستتات سوخته شود معمولا بعد چند ساعت متوجه خواهید شد پوستتان قرمز شده است و پس همیشه به این نکته توجه نمایید مخصوصا برای صتورت کخ وقتی قرمز شود در دید است. دستگاه موم گرم کن موم برطرف کننده مو  مراقبت از پوست مینی موم قابلمه موی گرم کننده اپیلاتور زیبایی اگر علاقمند به سایر محصولات مربوط به دستگاه موم پارافین جدید برای رفع موهای زائد با صفحه نمایش ال سی دی مراقبت از پوست مینی موم قابلمه موی گرم کننده اپیلاتور زیبایی هستید ، می توانید همه آنها را در وب سایت ما مراجعه نمایید .

 

 

بهترین مارک دستگاه وکس چیه :

 

شاید از خود بپرسید دستگاه وکس خشابی بهتر است یا قابلمه ای و بهترین مارک دستگاه وکس چیست که معمولا همان طور که عرض کردیم دستگاه وکس کارش گرم کردن و داغ کردن انواع موم است و کار خاص دیگری انجام نمیدهید یک پیسنهاد خوب در خرید دستگاه گرم کننده وکس زیاد حساس نباشید چون همگی یک ار را انجام میدهند البته وکس ها متفاوت هستند یک وکس دیر سفت میشود و ویک وکس زود سفت میشود که در خرید نوع وکس باید توجه نمایید البته وکسی که زود سفت میشود برای دماغ و بینی مناسب هستند چون سریع در دماغ یا گوش سفت میشوند و از وکسهای بسیار نرمی که زود سفت نمیشوند برای گوش و بینی استفاده نشود بهتر است چون ممکن است وارد سوارخ این نواحی از بدن شوند.




مشخصات:

ولتاژ: 220V (پلاگین EU) ، 220V (plug ایالات متحده)

قدرت: 100 وات

حجم: 500 میلی لیتر

امکانات:

وکس داغ کن گرمایش برای ذوب سریع موم ، قالب گیری شده ر مواد کمکی حرارت مقاوم و کیفیت را تضمین می کند  کنترل دما و چراغ نشانگر مناسب برای انواع موم: اپیلاسیون سخت ، اپیلاسیون نواری ، اپیلاسیون پارافین دارای ظرف آلومینیومی اضافی بوده و با دسته قابل جدا شدن است مشاهده جلد از آلودگی موم جلوگیری می کند مناسب برای مزایای استفاده شخصی ، خانگی و سالن های بخاری / گرمکن با استفاده از بخاری به مدت حدود 20 دقیقه ، موم ذوب می شود.


خرید تسگاه وکس گرم کن


عملکرد و عملکرد:

برای ساخت موم پارافین موم درمانیآبگرم موم گرم پارافین ، پوست شما را نرم می کند و به ترمیم پوست ترک خورده کمک می کند ، کمک خوبی برای پوست زمستانی است. مناسب برای مراقبت از پارافین روی صورت ، دست ، پا و بدن. برای نوازش ، صاف و بازسازی دست ، پا و آرنج با موم پارافین آروماتراپی و حرارت ملایم استفاده شود.برای موم پارافین پرستار دست و پاقطعه پارافین را در گرم کن قرار دهید ، پس از ذوب شدن ، لطفا پارافین را روی دست خود بکشیدبا دستکش پلاستیکی یکبار مصرف بپوشانید و سپس دستکش های محافظ حرارتی بپوشیدبعد از 20-30 دقیقه پارافین را بردارید و کرم را روی دست خود بمالید


برای موم حذف موم درمان مومموم موبر را داخل قابلمه بریزید و ذوب کنید. موم دپیلاسیون نه تنها می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد ، بلکه پوست شما را نرم و صاف می کند ، بلکه به شما کمک می کند موهای بازوها ، پاها ، زیر بازوها و ناحیه مختلف را از بین ببرید. این اثر می تواند حداقل یک ماه ادامه داشته باشد. و موهای رشد مجدد نازک تر و نازک تر می شوند.


وکس گرم کن داغ کت خانگی برقی



وکس گرم کن داغ کت خانگی برقی :

برای ذوب سریع موم استفاده کنید. برای اطمینان از کیفیت از مواد بادوام و گرمایی استفاده کنید.کنترل دما و لامپ نشانگر.قابل استفاده برای انواع مختلف موم: موم سخت ، موم نواری ، موم پارافینقابل استفاده برای افراد ، خانواده ها و سالن ها.موم در حدود 30 دقیقه با بخاری ذوب می شود.اندازه: 140*140 میلی متر / 5.5*5.5 اینچ ظرفیت: 250CC ولتاژ: 110V-240V قابلیت استفاده: انواع محصولات مومی موهای زائد

ملاحضات امنیتی:

لطفاً از انگشتان خود برای آزمایش دمای موم استفاده نکنید. لطفاً از ابزارها استفاده کنید. موم پس از گرم شدن بسیار داغ می شود و ممکن است باعث سوختگی شود! هنگام قرار دادن موم ، مطمئن شوید که قوطی موم خشک است ، در غیر این صورت می سوزد. هنگام گرمایش دپیلاسیون نباید به موم آب اضافه کرد. لطفاً مشخصات مناسب را با توجه به ولتاژ محلی انتخاب کنید.توجه: عکاسی در نور و نمایش های مختلف ممکن است باعث شود رنگ مورد در تصویر کمی با چیز واقعی متفاوت باشد. خطای مجاز اندازه گیری +/- 1-3cm است.


قبل از استفاده ، مطمئن شوید که پوست کاملاً تمیز است. موم را داخل دستگاه موم فرو کنید. دستگاه موم را به دستگاه اصلی وصل کنید ، برق اصلی را وصل کرده و برق را روشن کنید. موم را برای 20-30 دقیقه گرم کنید ، سپس به ues تبدیل شوید. محصولات را به سمتی که مو رشد می کند حرکت دهید و مساحت 15-18 سانتی متر مربع را پوشش دهید. مطمئن شوید که دمای درمان با موم مناسب است. اگر موم خیلی داغ است ، مدتی صبر کنید و سپس عملیات را شروع کنید. یا موم را روی کاغذ موهای زائد قرار دهید تا از آن استفاده کنید. از نوار کاغذی در ناحیه درمان استفاده کنید ، برای فشار دادن رشد موها از دست استفاده کنید. کاغذ موهای زائد را برعکس کنید که موها رشد می کنند. بعد از برداشتن موها از پاک کننده برای رفع موهای زائد استفاده کنید تا تمیز شود. پس از تمیز کردن ، از رطوبت بدون رایحه برای انجام ماساژ استفاده کنید.



موم گرم کن سایز



موم گرم کن سایز بزرگ:


 موم گرم کن حرفه ای حرفه ای  توانایی گرم کردن انواع موم را دارند. بدنه فلزی نچسب و تمیز کردن آنها حرارت را عایق می کند تا از داغ شدن دستگاه جلوگیری شود. از بخاری مومی خود مراقبت کنید و دیگر مجبور نخواهید بود واحد پایه را دوباره تمیز کنید. دامن محافظ و سینی چکه کننده چکه می کند و می توانید بعد از استفاده به سادگی آن را پاک کنید.


وکس کرم کن برای قرار دادن  است Wax و قابل استفاده در مایکروویو طراحی شده اند و برای دانش آموزان ، درمانگران سیار و آرایشگران مناسب است. درپوش محکم آنها را برای اپیلاسیون موبایل عالی می کند.وکس داغ کن خانگی کوچک 500 میلی لیتری برای کسانی که اپیلاسیون ابرو و لب زیادی انجام می دهند ایده آل است در حالی که واحد بزرگ 1 لیتری برای سالن های پر حجم و شلوغ ایده آل است.صفحه ترموستات به شما این امکان را می دهد تا دمای موم خود را به راحتی کنترل کرده و همچنین اطمینان داشته باشید که بخاری دمای کار مورد نظر شما را حفظ می کند.




قیمت و خرید دستگاه ذوب وکس هوشمند ال ای دی دیجیتالی


توضیحات محصول:

مدل واشر واکس حرفه ای DSP: F-70016

قدرت: 100 وات

حجم: 500 میلی لیتر

قدرت: AC 220-240V 50/60HZ ، پلاگین EU رایگان شامل می شود!


توضیحات محصول:

 این موم گرمکن مومی درجه 75 دارای توان حرارتی 75 وات ، با یک عنصر گرمایش دایره ای و یک دکمه کنترل ترموستات قابل تنظیم برای ذوب سریع موم است. برای حفظ قوام ایده آل موم ، می توان کنترل را مجدداً به سطح متوسط ??شماره گیری کرد. مناسب برای انواع موهای زائد و سایر موم های درمانی ، از جمله پارافین ، این گرم کننده برقی را می توان در انواع موم ها مانند قوطی های مومی استاندارد 14 اونسی ، موم گشاد و آجر استفاده کرد. این دستگاه با کیفیت حرفه ای همچنین قابلیت حمل راحت را دارد که به طور ایده آل برای استفاده در سالن ، خانه یا هنگام سفر مناسب است.


دستگاه موم شامل یک لایه قابلمه قابل جوش فلزی قابل استفاده برای استفاده از موم شل ، ریختن مستقیم و تمیز کردن آسان است. موم گرم کننده 500 میلی لیتر (1 واحد) ، چوب کفش های چوبی بزرگ / اپلیکاتور (10 قطعه) ، 1 بسته لوبیای مومی سخت مورد علاقه (صورتی ، اسطوخودوس ، مشکی.

هشدار

قبل از استفاده از موم روی پوست ، مطمئن شوید که موم خیلی داغ نیست. از آن بر روی پوست شکسته یا تحریک شده استفاده نکنید. در صورتی که پوست شما در گذشته دچار هرگونه واکنش نامطلوب به موم شده بود از آن استفاده نکنید. اگر از داروهایی استفاده می کنید که بر پوست تأثیر می گذارد یا اختلال مربوط به پوست دارید ، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.از کودکان دور نگه دارید.



Mini Wax



Mini Wax ، دستگاه موم داغ کن با ظرفیت کم توسط Perfect Beauty مناطق کوچک با این بخاری مومی با ظرفیت 125 گرم. بخاری مومی مینی واکس رنگ که برای پرتاب دقیق طراحی شده است حداکثر ظرفیت آن 125 گرم است. حمل و استفاده آسان ، دارای تنظیم کننده الکترونیکی دما برای گرمایش دقیق و سریع است. مشخصات فنی: - 220/240 ولت - 40 وات - نشانگر عملکرد - تنظیم کننده دما - درپوش - 380 گرم - ظرفیت 125 گرم - رنگ: قرمزمینی واکس موم قرمز fundidor. آرایش مو و لوازم جانبی زیبایی برای رفع موهای زائد. fundidor برای ذوب موم و قادر به ایجاد لایه های کوچک مانند لب های بالا ، ابروها و مناطق کوچک است

سخن پایانی:

همیشه سعی کنید دستگاه وکس گرمکن را مدت زیادی روشن نگه ندارید و بعد داغ شدن ان را خاموش کنید تا عمر زیادی برایتان داشته باشد و سعی کنید که موم به داخل تسگاه نفوذ نکند.