سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه وکیوم مواد غذای چیست و طریقه استفاده ان چگونه است

دستگاه وکیوم مواد غذای سیلر اتوماتیک مواد غذایی برای نگهداری مواد غذایی ، مناسب برای غذای خشک و مرطوب ، سیلر قابل حمل با 15 کیسه سیلور خلاء طراحی جمع و جور خلاء و حالت سیل برای خانهسیلر خلاء مواد غذایی خانگی دستگاه بسته بندی هوای خلاء اتوماتیک برای بسته بندی مواد غذایی با کیسه های سیلرخرید اینترنتی دستگاه پرکن کیسه آب بندی وکیوم برای ابزار آب بندی خلاء برای انواع کیسه های انجماد پلاستیکی و نایلونی با عملکرد بسیار ساده و آسان خلاء پلاستیکی خانگی و چرخ خیاطی عملکرد بسیار آسا و سریع مناسب برای بسته بندی انواع غذا و سبزیجات مناسب برای آب بندی و جاروبرقی انواع کیسه های پلاستیکی قابلیت بستن فریزرهای نایلونی در تنها 3 ثانیه طراحی ایمن و بدون ریسک انجام دهید


دستگاه وکیم مواد غذایی برقی یا دوختن پلاستیک ها به معنای حفظ آنها در بهترین حالت و سالم ترین آنهاست تا از خراب شدن آنها جلوگیری شود. آب بندی یا بسته بندی کامل کیسه پلاستیکی که مواد غذایی در آن نگهداری می شود ، از ورود هوا به داخل پلاستیک جلوگیری می کند و از خراب شدن غذا جلوگیری می کند و مواد غذایی را برای مدتی بهداشتی و تازه نگه می دارد. بنابراین ، از آنجا که سیلر کیسه های پلاستیکی یکی از کاربردی ترین و مهمترین ابزارها در آشپزخانه و خانه است ، این بار ما کارآمدترین و بهترین ابزار را در فروشگاه آماده کرده ایم.


دستگاه کیسه مهر و موم خلاء یک ابزار بسیار کاربردی است که به شما امکان می دهد انواع کیسه های انجماد پلاستیکی و نایلونی را با فشار یک دکمه در 3 ثانیه وکیوم یا آب بندی کنید! مواد غذایی مانند سبزیجات ، حبوبات آب پز و گوشت نیز باید به طور کامل بسته بندی شده و در یخچال نگهداری شوند تا از سالم و کاملاً بهداشتی بودن آنها اطمینان حاصل شود. فریزرهای نایلونی برای قرار دادن غذا در آب بندی می شوند تا آب بندی راحت تر شود و می توانند در چند ثانیه کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

 

دستگاه وکیوم مواد غذای

 

 

 

ناگفته هایی از داستگاه وکیم مواد غذایی :

اقتصادی و کاربردی. سیلر خلاء مواد غذایی سوختگی فریزر را از بین می برد ، فساد و ضایعات مواد غذایی را کاهش می دهد و به طور موثری ماندگاری غذا را افزایش می دهد و مواد غذایی را تازه و خوش طعم نگه می دارد.اجاق های خوب: پخت و پز و تهیه غذا آسان است. هنگام تهیه غذا با استفاده از روش پخت sous vide نتایج عالی به دست می آید. همچنین بسته بندی کیسه های هوای بسته باعث صرفه جویی در فریزر می شود.عملکرد آسان: بسته بندی را جاروبرقی کنید و با یک پرس ساده آب بندی کنید و مواد غذایی را در چند ثانیه آب بندی کنید ، راهی سریع ، آسان و مقرون به صرفه برای نگهداری مواد غذایی ارائه می دهد.طراحی فشرده و باریک: اندازه جمع و جور و طراحی سبک برای ذخیره سازی آسان. می توان آن را روی هر میز آشپزخانه قرار داد. به لبه های آب بندی گرم شده توجه کنید. استفاده از آن برای کودکان توصیه نمی شود.شرایط لازم برای فیلم ها/کیسه ها: سیل وکیوم برای کیسه های وکیوم سیلر مناسب است و تا عرض 27 سانتی متر با نقاط ، دسته یا شیار در یک طرف رول می شود و می تواند انواع محصولات غذایی را در خود جای دهد.


دستگاه وکیوم مواد غذای


نکمات اموزشی استفاده از دستگاه وکیوم مواد غذایی :

1. هنگام قرار دادن کیسه در سیلر خلاء ، اطمینان حاصل کنید که انتهای فیلم در جلوی توری های محدود کننده عقب و جانبی (دقیقاً داخل حلقه آب بندی پایین) قرار دارد.

2. کودکان و حیوانات را همیشه از وسایل برقی دور نگه دارید.

3. سیم جوش در حین کار بسیار داغ می شود. دست نزن.

 

 

دستگاه وکیوم مواد غذای



مشخصات:

دو حالت: فقط آب بندی ، خلاء و آب بندی

عرض آب بندی: 27 سانتی متر

درجه خلاء: -60Kpa

منبع تغذیه ولتاژ نامی: AC 100V-240V 50/60Hz

قدرت: 90 وات


 

 


دستگاه وکیوم مواد غذای

استفاده از فناوری مکش سه بعدی :

فشار خلاء این دستگاه سیلر خلاء با یک لمس می تواند تا 60Kpa برسد. نوار حرارتی DC داخلی از گرمایش با فشار کم پشتیبانی می کند تا از تصویر مهر و موم صاف و صاف اطمینان حاصل شود.از دو حالت خشک و مرطوب دستگاه جاروبرقی محافظ غذا می توان برای اطمینان از مهر و موم هرمتیک صرف نظر از نوع غذا که آب بندی می شود ، استفاده کرد. گوشت خام مرطوب ، غذاهای دریایی ؛ غذای خشک غیرقابل نفوذ ؛ غلات عمومی ، میوه ها و سبزیجات سخت ، جواهرات ، قطعات و محصولات الکترونیکی که نیاز به نگهداری طولانی مدت دارند. محصولات پخته نرم ، تنقلات شکننده ، میوه ها و سبزیجات در ارتفاع بالا.اگر وقت ندارید مواد اولیه خود را هر روز آماده کنید ، می توانید با یک جاروبرقی یک هفته غذا برای خانواده خود تهیه کنید. خوب است که مواد لازم برای ساندویچ هایی مانند خیار ، گوجه فرنگی و هویج را به خوبی ذخیره کنید.آیا دوست دارید غذای زیادی بخرید ، اما برای تازه نگه داشتن غذا برای مدت طولانی دشوار است؟ سیلر خلاء می تواند مشکل را به خوبی حل کند. سبزیجات ، پنیر ، گوشت یا سس را در یک کیسه خلاء قرار دهید ، سپس کیسه را با جاروبرقی ببندید. یک راه ساده برای صرفه جویی در هزینه و فضا.هدف این سیلر خلاء حفظ گوشت ، سبزیجات و غذاهای باقیمانده تازه و خوش طعم است و 5-7 برابر بیشتر از شرایط معمولی یخچال ، یخ زده و معمولی دوام می آورد.

 

 

 

دستگاه وکیوم مواد غذای


شماره مدل :

LP-11 ولتاژ نامی: AC 110V-120V/60Hz ، 220V-240V/50Hz قدرت نامی: 90W درجه خلاء: -45Kpa/-60Kpa اندازه دستگاه آب بندی: 37*7*5.2cm اندازه جعبه رنگ: 37.5*7.3 *9.5 سانتی متر نقش آب بندی مواد غذایی: از ورود هوای تازه به ظرف در بسته جلوگیری کنید و اکسیداسیون را کاهش دهید. قالب ها نمی توانند در محیط های کم اکسیژن رشد کنند ، بنابراین بسته بندی خلاء می تواند آن را از بین ببرد. مخمر - باعث تخمیر غذا می شود که برای رشد به آب ، شکر و دمای متوسط ??نیاز دارد. باکتری ها - تحت شرایط خاصی ، کلستریدیوم بوتولینوم (مشتق شده از مواد آلی) می تواند بدون هوا زنده بماند و بو و مزه آن قابل تشخیص نیست. اگرچه بسیار نادر است ، اما بسیار خطرناک است عملیات آب بندی خلاء 1. غذا را در کیسه قرار دهید. 2. انتهای باز کیسه را در محفظه خلاء زیر ورودی هوا قرار دهید. 3. درب را بپوشانید ، سپس کناره های درب را فشار داده و سگک را قفل کنید. 4. دکمه "خلاء/آب بندی" را فشار دهید و LED سبز چشمک می زند. 5. وقتی چراغ LED قرمز می شود ، وارد حالت آب بندی خودکار می شود. 6. هنگامی که LED دوباره سبز می شود ، فرآیند آب بندی خلاء به پایان می رسد. 7. شیر تخلیه خلاء را باز کرده و فشار خلاء داخل دستگاه را رها کنید. 8. در صورت لزوم کیسه های غذایی بسته بندی شده در یخچال یا یخ زده




چرا دستگاه آب بندی خلاء را انتخاب می کنیم:

سیلر خلاء به افزایش عمر غذا کمک می کند ، بنابراین کمتر به سطل زباله می رود.کارکرد یکبار لمس با نشانگر LED هوشمند ، که کار با آن بسیار آسان است. شامل دو عملکرد آب بندی و وکیوم سیلر باشد. بسته بندی خلاء و آب بندی را با یک پرس ساده انجام دهید.اندازه جمع و جور و طراحی سبک برای ذخیره سازی آسان. در مورد آب بندی حرارتی مراقب باشید.راحی قفل ایمنی دستگاه آب بندی مواد غذایی را هنگام کار محکم می بندد ، بسیار ایمن بوده و از سوختن دستان شما جلوگیری می کند.



طراحی مد و عملکرد آسان و چند منظوره:

این دستگاه آب بندی خلاء با ظاهر کوچک و مختصر با صفحه لمسی آسان طراحی شده است. طراحی یک لمسی برای کمک به راحتی غذا دو حالت تخصصی: حالت مرطوب / خشک ، که به شما در محافظت بیشتر از غذا کمک می کند. دستگاه را در مایعات غوطه ور نکنید. قبل از نصب ، از خشک بودن اسفنج مطمئن شوید. در حین مونتاژ ، لطفاً به آن آسیب نرسانید. قبل از استفاده مجدد خوب خشک کنید.

 

 

دستگاه وکیوم مواد غذای


 


نظر یک مشتری گرامی بعد خردی انی محصول جهانی :

من یک دستگاه خلاء با نام تجاری خریداری کرده بودم اما با شمارنده هایم ، این کار فضای زیادی را اشغال کرده بود. با استفاده از این دستگاه وکیوم مواد غذایی که از فروشگاه لینک سرا تیه کردم ، به سختی فضایی را اشغال می کند و من معمولاً آن را به دیوار نزدیک انتهای میله ام فشار می دهم. وقتی نوبت به استفاده می رسد ، می توانم از این کیف با کیف های همراه خود و حتی کیسه هایی که باقی مانده استفاده کنم. هنگام استفاده از این ، من این را با انواع گوشت ها ، میوه ها ، سبزیجات و حتی پنیر آزمایش کرده ام. مهم نیست که از این سیلوم خلاء روی چه چیزی استفاده می کنم ، تمام هوا را کاملاً بیرون می کشد و وقتی صحبت از آب بندی می شود ، یک مهر و موم واقعا محکم روی کیسه ها وجود دارد. من مقدار زیادی مواد غذایی دارم که در حال حاضر از فریزر استفاده می کنم و از این سیل وکیوم استفاده می کنم ، و هنگام بررسی پلاستیکی که وکویم کردم ، هیچ نشانه ای از نشتی وجود ندارد و هیچ چیز در فریزر سوخته یا خراب نشده است. همه چیز هنوز تازه به نظر می رسد و حتی طعم تازه ای دارد ، تقریباً انگار من آن را تازه خریدم. وقتی نوبت به استفاده می رسد ، هنگامی که کیسه را بین پایین و بالا قرار می دهید ، کافی است آن را به سمت پایین فشار دهید تا در جای خود قفل شود. از آنجا ، فقط دکمه خلاء و مهر و موم را فشار دهید تا همه چیز را برای شما انجام دهد. اگر فقط می خواهید کیسه ای را ببندید ، مانند چیپس یا کوکی ها ، می توانید این کار را با این دستگاه نیز انجام دهید.