سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع مدل دستگاه پلمپ پلاستیک موجود در بازار

معرفی انواع مدل دستگاه پلمپ پلاستیک موجود در بازار

 

 

معرفی انواع مدل دستگاه پلمپ پلاستیک موجود در بازار

دستگاه برای پلمپ کیسه

پلمپ کیسه فریزر زیپ 

پلمپ کننده کیسه

انواع مدل دستگاه پلمپ

دوخت پلاست نایلونی

دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه پرس پلاستیک یا دستگاه دوخت پلاستیک یک دستگاه بسته بندی است که برای پرس و دوخت کیسه‌های نایلونی در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. پس از پر شدن محصولات در کیسه های پلاستیکی، دستگاه پرس پلاستیک با حرارت و فشار لبه‌های بالایی نایلون را پلمپ می‌کند یا به اصطلاح می‌دوزد و بسته بندی شکیل و محکمی را تحویل شما می‌دهد. دستگاه پرس نایلون و دستگاه دوخت نایلون از نام‌های دیگر این دستگاه است.

انواع دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک که به آن دستگاه پرس نایلون یا دستگاه دوخت نایلون نیز گفته می‌شود، در 3 نوع دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی یا دستی، دستگاه دوخت پدالی و دستگاه دوخت پلاستیک ریلی وجود دارد.

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی که به آن دستگاه دوخت پلاستیک دستی نیز گفته می‌شود ابعاد کوچکی دارد و برای مغازه‌ها، قنادی ها و فروشگاه‌های کوچک و در کل هر کسب و کاری که ظرفیت تولید زیادی ندارد، بسیار مناسب است. همچنین این دستگاه به عنوان دستگاه بسته بندی خانگی نیز کاربرد دارد. دستگاه پرس پلاستیک دستی نسبت به سایر دستگاه‌های دوخت پلاستیک قیمت کمتری دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است.

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی بیشتر در کارخانه‌ها و تولیدی‌های بزرگ و برای بسته بندی محصولات در وزن های بالا کاربرد دارد مواد پودری یا گرانولی در کیسه‌های بزرگ مانند کیسه های بزرگ مواد شوینده، قند و شکر و .... استفاده می‌شود. 
این دستگاه دوخت و پرس پلاستیک قدرت دوخت بالایی دارد و تنها مشکل آن محدودیت دستگاه در عرض دوخت است.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

دستگاه دوخت نایلون ریلی هم برای کسب و کارهای کوچک با تولید کم و وزن‌های پایین کاربرد دارد و هم در کارگاه‌های بزرگ. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی با نام دستگاه دوخت غلطکی نیز شناخته می‌شود و در مدل‌های افقی و عمودی به فروش می‌رود. دستگاه دوخت نایلون ریلی بر خلاف دستگاه دوخت پدالی محدودیتی برای عرض دوخت ندارد و به عنوان دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی کاربرد دارد.