سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی دو عدد باطری خور

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی دو عدد باطری خورخرید دستگاه دستی پلمپ کننده کیسه فریزری ( دوخت پلاست ) با نازلترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ایکس هوم برای خرید این دستگاه کافیست روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و از همین فروشگاه محصول خود را که دارای 7 روز گارانتی برگشت کالا می باشد خریداری نمایید. توسط دستگاه پلمپ سیبیلنت هیت sibilant heate به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید  مناسب برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر . دیگر نگران نگهداری مواد غذایی خود و فاسد شدن آن ها در یخچال و فریزر نباشید چرا که با این دستگاه به راحتی درب کیسه های فریزری نایلونی را پلمپ خواهید کرد.مشخصات بدنه: پلاستیک تقویت شده با مواد اولیه تعداد در یک بسته: 1 عدد گارانتی : دارای 7 روز گارانتی برگشت بدون قید و شرط خرید به صورت پستی و پرداخت هزینه درب منزل دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی چگونه کار می کند؟دوخت پلاست ها یا همان پلمپ کننده های کیسه های فریزر با حرارت کمی که تولید می کند باعث آب شدن قسمتی از پلاستیک نایلون می شود که ذوب شدن آن دو لبه نایلون را به هم میدوزد . ایجاد حرارت در این دستگاه به وسیله دو عدد باطری قلمی صورت می گیرد که درون دستگاه جایگذاری شده است.

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی دو عدد باطری خور

معرفی دستگاه برای پلمپ کیسه های فریزر

دستگاه پلمپ کیسه فریزر زیپ پلاست

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی 

معرفی انواع مدل دستگاه پلمپ پلاستیک

دستگاه دوخت پلاست کیسه نایلونی

 

نحوه استفاده از دوخت پلاست ( پلمپ کننده کیسه فریزر ) :Mini Portable Heating Plastic Bag

دو لبه پلاستیک را روی هم قرار دهید و دستگاه را از ابتدا تا انتهای لبه پلاستیک به آرامی بکشید ، حرارت تولید شده در دو لبه دستگاه کیسه فریزر شما را پلمپ می کند ، مصرف کم باطری در این دستگاه باعث نگهداری و دوام بیشتر باطری می شود.

 

 

مطالب پیشنهادی دستگاه وکیوم مواد غذای چیست و طریقه استفاده ان چگونه است

 

 

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی

 

 

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی 2021

 

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی

 

جزئیات دستگاه آب بندی کیسه های پلاستیکی گرمایش مینی قابل حمل

استفاده آسان ، راحت و نگه داشتن غذا در طراوت.محافظت در برابر جزر و مد ، ضد قالب.به راحتی به یخچال یا هر سطح فلز ثابت متصل می شودمفید است و یک مهر و موم هوا تنگ ایجاد می کند که غذای خوشمزه را تازه و ترد نگه می دارد.محافظت در برابر جزر و مد ، ضد قالب.استفاده آسان ، ایده آل عالی برای استفاده سدتگاه پلمپ کیسه فریزز در منزل.با کیفیت خوب و با دوام مفید است و یک مهر و موم هوا تنگ ایجاد می کند که غذای خوشمزه را تازه و ترد نگه می دارد.محافظت در برابر جزر و مد ، ضد قالب.استفاده آسان ، ایده آل عالی برای استفاده در منزل.استفاده آسان ، راحت و نگه داشتن غذا در طراوت.محافظت در برابر جزر و مد ، ضد قالب. کیسه فریزر نایلون به راحتی به یخچال یا هر سطح فلز ثابت متصل می شودمفید است و یک مهر و موم هوا تنگ ایجاد می کند که غذای خوشمزه را تازه و ترد نگه می دارد. پلاستیکیمحافظت در برابر جزر و مد ، ضد قالب.استفاده آسان ، ایده آل ترین دستگاه پلمپ کیسه فریزر برای استفاده در منزل.با کیفیت خوب و با دوامامکانات.مفید است و یک مهر و موم هوا تنگ ایجاد می کند که غذای خوشمزه را تازه و ترد نگه می دارد.محافظت در برابر جزر و مد ، ضد قالب.استفاده آسان ، ایده آل عالی برای استفاده در منزل.این محصول عالی را بصورت آنلاین و با بهترین قیمت در پاکستان بخرید. این محصول اصلی است و یک محصول پرفروش با قیمت بسیار مناسب و کم در بازار پاکستان است. امیدواریم این محصول را دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید و برای شما بسیار مفید باشد. این زندگی روزمره شما را بهبود می بخشد. با تشکر از اینکه مشتری ما هستید ، از دیدن شما در اینجا بسیار خوشحالیم. فراموش نکنید که از فروشگاه Baggi Deals پیروی کنید. خرید مبارک !!!توجه: به دلیل سطح متفاوت کنتراست و روشنایی صفحه ، رنگ و طرح می تواند تفاوت کمی با نمایشگر داشته باشد.مشخصات دستگاه آب بندی شده کیسه های پلاستیکی گرمایش مینی قابل حمل /آنچه در جعبه است 1 دستگاه آب بندی کیسه های پلاستیکی گرمایش مینی قابل حمل /

 

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی

 

نکات برجسته

این سیلر پلاستیکی کاربردی و راحتی است که می توان از آن برای بسته شدن کیسه های پلاستیکی برای حفظ طراوت و خشکی غذا استفاده کردساخته شده از ABS و فلز ، راحت دستی دارد و در نتیجه اندازه کوچک آن می توان آن را در هر جایی حمل کردنه تنها مناسب برای مهر و موم کردن کیسه تنقلات ، بلکه ایده آل برای مایع است ، بسیار جادویی نشت نمی کنداین یکی از هدایای ویژه به دوستانتان بوده است ، به دلیل ارزش عملی و قیمت مناسبقبل از استفاده باید آن را 3 دقیقه گرم کنید و لطفاً مراقب باشید که سر فلزی را لمس نکنید ، زیرا در درجه حرارت بالا استمشخصاتویژگی های کیسه پلاستیکی بسته بندی مهر و موم ماشین مهر و موم قابل حمل 1PC Mini Heat Sealing رنگ فلزی: سفید به 2 عدد باتری قلمی (شامل نمی شود) ولتاژ: 3 ولت برق: 3.5 وات طول: حدود 11 سانتی متر بالا: حدود 4 سانتی متر توجه: لطفاً از باتری جدید استفاده کنید ، استفاده از آن 5 ثانیه طول می کشد. این محصول مینی سیلر مناسب کیسه چیپس سیب زمینی ، کیسه های بیسکویت ، کیسه های میان وعده و ... است.

 

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی

 

. صرفه جویی در مصرف مواد غذایی و ایجاد خلاirt هوادهی - سیلر مجدد DOB به شما کمک می کند از کیسه های پلاستیکی اصلی محافظت کنید تا مواد غذایی در معرض گرد و غبار و باکتری ها نباشد

2. ظرف ضد هوای ایجاد کنید و از مزه و بی مزه بودن غذای خود جلوگیری کنید. قفل در طراوت و عطر و طعم.

3. با استفاده از فناوری میکرو حرارتی ، بنابراین برای آب بندی ایمن کیسه های پلاستیکی مهمانی ، کیسه های درمان ، کیسه های آب نبات و رول های پلاستیکی عالی است.

4. استفاده آسان - لبه کیسه هدف را در درزگیر خود قرار دهید و به آرامی کیسه را از داخل بیرون بکشید. قبل از اتمام آب بندی هوا را از کیسه فشار دهید تا به طور موثر خلا ایجاد شود.

5- به سادگی با 2 باتری قلمی کار می کند (باتری ها در بسته موجود نیستند).

 

دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی

 

 

 

 

 دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید

مشتریان عزیز و گرامی البته باید کیسه های شما از نوع ضخیم باشد و این محصول عملا برای کیسه های نازک کاربردی نخواهد داشت. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.دستگاه پلمپ کننده کیسه نایلونی 2022 شما می توانید از طریق دو عدد باتری قلمی این دستگاه را به کار بیندازید و ازی دور ریخته می شود که چهار برابر میانگین جهانی است. معمولا باقی مانده مواد غذایی در یخچال دچار فساد می شود و در نهایت نیز دور ریخته می شود. بر اساس آمار می توان با این میزان دور ریز مواد غذایی، میلیون ها گرسنه را اطعام کرد. با این حال چرا جلوی اسراف مواد غذایی گرفته نمی شود؟یک راهکار ساده برای به تعویق انداختن فساد مواد غذایی استفاده از دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک حرارتی کیسه سیلر است که به کمک آن می توانید مواد غذایی را بسته بندی کرده و تماس مستقیم آن ها با هوای بیرون را کاهش دهید.